tisdag 17 maj 2011

Ett år äldre...

..och livet flyter på som vanligt!
Våren har gjort entré på allvar och jag ska försöka få till mitt trädgårdsland.
Min 30-årsdag och Severins dopdag var verkligen fin. Allt ringande, planerande och fixande resulterade i en vacker Valborgsmässoafton i Åre. Dopet i Åre gamla kyrka var så vackert och stämningsfullt. Severins fadder Frida var så förväntansfull, Lena sjöng så fint och nära och kära var samlade. Sedan hade vi beställt mat på Bergstugan vid Fröå Gruva vilket alla uppskattade och jag är så glad att vi hittade denna pärla vid Åreskutans sida. Tack alla som ville komma och förgylla vår dag!!!

Inbjudningskortet som jag fick panikbeställa eftersom det tog sådan tid att få tag i präst/kyrka!

Matchande servetter som jag tryckt, efter lite trix och pysslande blev jag väldigt nöjd med dem!

Eilert, fadder Frida, 30-åringen och gulliga Severin!!

Yheea!!

Bergstugan, Fröå Gruva!! Bild lånad från deras hemsida

Utsikt vid Fröå Gruva! Bild lånad från deras hemsida.
Rekommenderar verkligen en utflykt till detta ställe,  trevligt värdfolk och jättegod mat! Kolla gärna in deras hemsida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar