fredag 12 augusti 2011

Flispannan är härmed invigd...

Ja, efter många veckors hårt slit har äntligen flispannan med tillbehör kommit på plats och startats upp! Jag kan därmed duscha huuur länge jag vill =) Den verkar fungera bra, helautomatisk som den är behöver man inte göra någonting direkt utom att fylla på flis i containern utanför ett par gånger om år!




Eilerts föräldraledighet och mitt jobb över sommaren börjar lida mot sitt slut, det känns redan som om hösten har gjort sitt intågande här kring Brännatorpet då det är kallare luft och lingonen lyser röda i skogen.

Haqvin fick häromdagen ett vykort från sitt blivande dagis där det stod att vi var välkommen att hälsa på den 29 augusti mellan 10-11, då börjar alltså hans inskolning. Det ska bli spännande, har själv inte så mycket erfarenhet av dagis då jag aldrig gick på något.


Vykortet Haqvin fick från dagis! Visst ser det mysigt ut?
Severin är nu 11 månader och står efter möbler och kryper i raketfart, var halvvägs upp i trappen häromdagen =/ Han går nog snart kan jag tänka...

1 kommentar:

  1. Grattis till flispannan!! =) Äntligen! Ja nu väntar hösten och snart är det vinter igen. Jag ser verkligen framemot hösten trots att jag inte har gillat den särskilt mycket förut (oktober menar jag särskilt) Köpa hus, träffa kompisar i min föräldragrupp i Åre och sen resa till Thailand. Hoppas ni får en fin höst på Bränna! och att Haqvin gillar dagiset. Kram på er alla.

    SvaraRadera